DÖÖÖÖÖÖR!

fytusan, har nog aldrig sätt snyggare shorts! MÅSTE INKÖPAS DIRR!

Kommentarer
Postat av: Magnus B

NEJ, nej, nej!!!!!!! Nu sätter gammfolket ner foten. Flicka lilla du blir såååå kall om benen om du ska ha sådanadäringa korta byxor. Nitar på dom översta det är ju ioförsig coolt o du Hanna men ruffset kommer att få gammelmormor Elin att baxna. Finns det inte något i gabbardin i katalogen från Halens?

2013-03-03 @ 18:56:55
Postat av: hannaaa

JOJOJOJOJOOJOJ!!!! ikke de går jag inte med på! ja de har du ioförsig rätt i, sommar vädret i sverige är ju som en vinter så jajo... haha ellerhur ;) sista meningen mange den fattar jag faktiskt inte... du skriver ju som en gammgubbe ;)

2013-03-03 @ 22:27:24
Postat av: Magnus B

Förstår att du inte fattar, gabbardin är ett material som ingen vettig människa klär sig i längre. Halens katalogen är ungefär som Ellos. Poängen är att du inte får handla på egen hand. Jag skickar över moster som får hålla ett vakande öga på dig. Frågan jag ställer mig är: borde du få ha egna pengar?

2013-03-04 @ 16:11:26
Postat av: hanna

hahah vafan jag har väl aldrig hört de ;) bara för att du kommer från stenåldern ;) aha ne men de blir bra moster kan få handla till mig de blir bra! och egna pengar borde jag få bara dom rullar som smort in och ut så ni får ge mig pengar väldigt ofta som jag iallafall kan köpa godis för, blir de bra? hehhehe deal!

2013-03-05 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0