2013-01-30

 
Har fått förfrågningar om varför ja bloggar så lite men ack så jobbigt de är, har inte tid nu när ja jobbar, de blir
långa dagar sen efter jobbet är jag stendöd ;) men här kommer några bilder från i veckan och nån annan bild kanske eller nått! hehehe. btw så är det min älskade brors födelsedag idag! hela 22 år! satan va du växer! synd att jag inte får spendera denna dag med honom :( saknar han rejält! men om några månader så får jag träffa honom å då jäklar släpper jag honom inte ;), hoppas du har de as bra på bali bror <3 love u! Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du måste vara den bästa syster en bror kan ha. Kram

2013-01-30 @ 16:11:57
Postat av: Farbror M

Vackra bilder som vanligt. Fantastiska färger. God insats för LT`s räkning också. Heders!

2013-01-30 @ 16:44:54
Postat av: Hanna

ja visst har han de mamma ;)

hahahah tackar och bockar mr m!! äschdå ;) höhöh!

2013-01-30 @ 17:19:49
URL: http://hellublondiee.blogg.se
Postat av: Malin

vilka härliga bilder,håller med farbror M färgerna är fantastiska,Å ljuset whoo
Kram


2013-02-02 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0