Makro



Igår var vi ut på ett till litet äventyr! vi var ut till ett ställe som heter svartsmara, det är ett litet ställa här på Åland där man kan hitta massor av grodor, insekter samt andra smådjur. Så uppgiften igår var att gå ut och fota makro! Det var riktigt roligt faktiskt! sländor överallt som var lika stora som småfåglar typ! haha. Här har jag fotat en spindel som jag hittade. Riktigt farsinerande att sitta och kolla på en spindel ett längre tag faktiskt!. Här har jag gett spindeln ett bi som han sitter och äter på! riktigt coolt att han reagerade direkt när jag satt dit Biet! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

USCH och FY

2012-09-10 @ 17:05:07
Postat av: Hanna

hahahahha ja de är inget att leka med dedär hörredu!

2012-09-10 @ 21:02:39
URL: http://hellublondiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0