Kuhmo och surfing

Nu kommer jag inte kunna blogga förns nästa helg för har inget internet och på söndag natt så drar jag faktiskt iväg till nordöstra finland! wehåååå! vi ska till Kuhmo och fota björn och varg! de kommer bli sjukt roligt!!! är riktigt taggad faktiskt! dock tar det 11 timmar att åka bil dit så de kommer bli ganska jobbigt men värt! så ni kommer förmodligen få en massa bilder då! Var även ute och fotade när min klasskompis Jocke var och surfade igår så jag har tagit en massa bilder där också! så de blir en bildbomb nästa helg förmodligen!  kram och puss så hörs vi senare ! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bon courage!

2012-09-08 @ 20:56:56
Postat av: Magnus

Vadå anonym? Det var ju från mig, Magnus!!!!
Cool spindel!!!

2012-09-08 @ 20:58:34
Postat av: Hanna

Haha tackar tackar mange!!!

2012-09-09 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0