Tillbaka

Just nu sitter jag på tåget påväg mot uppsala, Där ska Micke hämta mig sedan åker vi vidare mot åland igen! Skönt att få åka tillbaka ett tag, har hänt en del på den här lilla veckan så jag vill verkligen åka tillbaka till åland så jag kan ta de lugnt och tänka igenom saker. Iallafall så sitter jag på tåget nu och då fick jag idén att jag skulle redigera mina bilder från Fulufjället, då såg jag att jag har tagit av en slump bort nästan alla mina bilder som jag tog! så jävla typiskt.....
 
 Här har ni iallafall en bild som jag fortfarande hade kvar.                               
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

Snygg bild! Hoppas resan går bra.Kul att se dig igår,fina lilla Hanna.
Vi ses snart.
Älskar dig Moster

2012-10-14 @ 16:29:59
Postat av: Magnus

Nja, var det verkligen så kul????
Hahaha! Tyckte jag var jätteroligt!!!
Tack för senast o sköt om dig, cool bild men vafan raderar du bilder för? Det är ju brorsan din som är "speciel" SNÄPP UPP!

2012-10-14 @ 17:15:27
Postat av: Hanna

Moster: tack!resan gick jätte bra som tur var, roligt att jag fick träffa dig med! kram på dig malin!!!

Mange: njaaa! tack själv! ja jag undrar ja vad som har hänt! jag måste ha bytt med brorsan för ett tag ;) kramis!

2012-10-14 @ 23:26:48
URL: http://hellublondiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0