Saknar hemma!

Ne nu räcker det att vara här på åland! satan att kursen inte kunde vara hemma i östersund!
det är fint och mysigt här men saknar att vara hemma jätte mycke, saknar min familj, saknar mina vänner, saknar speciellt Emma och Fanny, mina snuttisar var är ni när ja behöver er????
saknar även tuvas jätte mycke :( vill bara gosa sönder honom! min söta lilla pärla! Saknar även att kunna fixa mig, haha det kanske låter ytligt men här klär jag mig i mjukis kläder hela dagarna för det känns som man ändå är hemma för skolan är ju där jag bor! haha. men men det är inte långt kvar nu det är bara 8 dagar 19 timmar 6 minuter och 3 sekunder kvar tills ja får komma hem en snabbis iallafall så de blir sjukt roligt! är riktigt taggad! kramis på alla där hemma <3

Kommentarer
Postat av: emma gönnhöölt

åh min goding.,saknar dig också, jättesupermycket! Snart är du äntligen här, det kommer bli king :D pöss och kram.

2012-11-26 @ 15:04:25
Postat av: Hanna

ja de blir roligt! då jääävla måste vi hitt på nå roligt :D pusssss!!

2012-11-26 @ 16:44:37
URL: http://hellublondiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0