min färdiga hemsida!


Nu är den klar, väldigt lite gjort men ja har inte kommit på hur jag vill ha helt än, kommer väl fylla på när jag bestämt mina andra sidor , ni får se den printad för den är bara uppe på skol servern än så länge för vi har inte köpt någon hemsida, funderar faktiskt på om ja ska köpa ett domän namn, typ 500 per år för att få ha en hemsida, de är ju ganska hyfsat. men vi får se vad jag gör,älskar iallafall att hålla på i koder har jag märkt, fyfan va jävla gött de är! hehe.  åker hem snart iallafall, vettefan om ja längtar hem längre hahaha!. bye
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Vilken tur att du har fått se ett norrsken änligen.

2012-11-28 @ 19:49:52
Postat av: malin

skitsnyggt! vad bra om du inte längtar hem längre,men jag längtar efter dig.
Har du julklappslistan till tomten klar?
Kram

2012-11-28 @ 22:43:07
Postat av: Hanna

haha ja ellerhur, riktigt kul att se norrsken.

Tack moster, hihi nä jag har ingen...vet inte vad ja vill ha för julklapp!

2012-11-29 @ 06:38:52
URL: http://hellublondiee.blogg.se
Postat av: Fula farbrorn

Vet inte, hihi typ tihiii! Snygg hemsida. Jag önskar mig en skateboard, ett par längdskidor, en säl från åland och om inte det går vill jag ha ett sälskinn. En solnedgång eller en soluppgång. Två raketer att flyga ut i rymden med. Ett träben från en pirat. Två stycken Du slipper ut ur fängelse kort som funkar i verkligheten. En helkropps rakning på salong. En vekling och sist men inte minst en vilja att fotsätta kliva upp på morgonen och gå på jobbet.Det här blir en riktigt bra jul det känner jag på mig. Ses!

2012-11-29 @ 21:31:53
Postat av: Hanna

hahaha alltså! :D ja jag ska försöka göra så att någonting av detta slår in! kan inte lova men ja ska göra mitt allra bästa ;)

2012-11-30 @ 11:19:11
URL: http://hellublondiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0