I needed a change


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Har du färgat håret? då får du stryk när du kommer hem!(skämt å sido det ser fint ut)

Gud,vad många fina ,häftiga,bilder du tar,du är så duktig,Jag är en stolt moster.Hoppet står du för.
Puss och Kram

2012-11-11 @ 22:23:24
Postat av: Hanna

ja jag gjorde de ja! hahah ;)
tack så mycket! puss och kram bästa moster

2012-11-11 @ 22:32:15
URL: http://hellublondiee.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, jag kan bara hålla med dig syster yster villken talang till dotter jag har.

Men det är inte bra att hon får för många lugna stunder för då vet vi inte vad hon har för hår färg när hon kommer hem. Och nitar överallt tänk om det dyker upp på fjällkläderna. Hujeda mej.

KRAM Från din mor

2012-11-12 @ 18:30:35
Postat av: Hanna

haha tacktack!, hahaha du är rolig du mamma. kram

2012-11-12 @ 20:41:00
URL: http://hellublondiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0