Geta

Idag var vi på getaberget där vi även var en utav de första veckorna på denna skola.
Fast idag hade jag ingen uppgift om att fota naturen utan att vi skulle fota dokumentär bilder, för denna helg kommer vi i klassen spendera den med 16 st andra elever från en annan skola. 
Har inte fått en ledig dag på snart tre veckor och jag börjar bli jätte trött.
idag har vi hållt på och fotat mm från morgonen tills tio på kvällen och nu är klockan elva här.
så nu börjar det ta emot lite.
Men tillbaka till de vi gjorde idag, vi fick en uppgift av deras lärare att dokumentera dagen men de va så himla jobbigt och jag var så opepp att det vart inga bra bilder som jag vill visa.
vädret var fantastiskt så jag kunde inte låta bli att ta lite naturbilder iallafall. här är solnedgången som jag fick en bild på. den får representera min dag. Nu går jag och lägger mig för imorgon väntar en ännu jobbigare dag...vi ska börja vid nio och hålla på sent in på kvällen, det blir allt från att visa den här klassen hur det ser ut på åland, till att fota dokumentära bilder från mariehamn på kvällen... Halleluja...natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0