Utbyte av presskort!

Idag har varit en underbar dag!, de började med att jag och erika gick till skolan för att kolla upp lite om presskorten vi fått och lite annat och då visade de sig att vi fått fel kort!( som jag trodde ), så vi gick ner och fick riktiga presskort, och det betyder att nu kan vi vara och fota där alla andra pressfotografer håller hus!!!! Ååh blev så glad :D iallafall så dog ja och erika på z-hallen och fotade sen tillbaka till skolan och sen tillbaka igen! Alla där borta var så glad och rolig :D jag är happy nuuuu!:) känns kul att vara ute och fota mycke nuuu!:D sen är det såhär att idag fyller även min älskade pappa år!!! Grattiiiiiss världens bästa!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0