SKOTERTÄVLING @ JÄMTKRAFT ARENA

Uuuuuuuuunderbart sjuk dag idag!!!!! åååh vill bara skrika av glädje!!!! dagen började med att jag och Erika åkte till Z-Hallen idag igen!, och där träffade vi två killar som körde lite på banan som nu är byggd! dom va så sjukt snälla och roliga! :D, vi fick se hur dom bodde, och dom bodde i sin buss med två sängar över varandra, jätte trångt och sjukt mysigt :D, ja är glad för att ja fått fota sånt som ingen annan får fota! och jag är glad över att jag kanske får mvg på praktiken!! :D, sen är det ju så att jag har varit på skotertävling hela kvällen också! och där var det riktigt mycke drag ska ja säga er !, de va så sjukt så va vet inte hur ja ska ta in allt de här!. Vi fick gå in vip på baksidan av läktaren och fota alla förare och sedan var det ju publik rekord på arenan ikväll också!, det hände verkligen en massa skoj och de kommer mycke bilder sen men just för först måste ja ta tag i att redigera alla mina bilder och plocka ut de bilder som blev bra och nu är det ju såhär att ja tog ju ca 1000 bilder ikväll så imorgon blir det att jobba med de och sedan iväg på x-trial! de kommer bli ännu mer sinnes sjuk! vill även passa på att gratta Marcus Ogemar till en 3a i svenska mästerskapen!!. vill också bara säga att JAG ÄLSKAR PRAKTIKEN! VILL ALDRIG GÅ TILLBAKA TILL SKOLAN IGEN!, VILL BARA JOBBA NU!!!!!!!!! första gången i mitt liv jag velat ta studenten :o TJAO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0