fin middag och slapp dag


Har legat i sängen typ konstant hela dagen, lite slö sen igår för då vart de krogen, det var white party igår! alla hade vita kläder och så var det uv ljus! riktigt roligt med lite annat än bara de vanliga!, senare på kvällen vart de lite tjej fight och stå ute i kylan för att vänta på bättre tider men de hände inget speciellt så jag gick hem, kom hem kanske fyra och då tog jag mig en lång dusch för ja frös så mycket. Men mer än att jag legat och slöat hela dagen så har jag faktiskt varit på fin middag hos Ylva ! Jätte gott! dock tog ja inte med mig kameran och de va ju lite tråkigt eftersom jag har en hel del bilder jag måste ta men orkar ju aldrig dra med mig kameran.. ikväll blir det nog iallafall att ligga kvar i sängen och käka lite ben and jerrys (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0