bydalen är mitt andra hem

kom hem från bydalen för ett tagsedan, åh va kul de är! älskar att jag äntligen har tagit tag i att börja raila!, så mycke roligare än jag kunde ana och ändå hade ja grymma förväntningar!, jag och erika å emil åkte iallafall dit vid nio idag :), försökte mig på att göra en 2a på box men vart ju bara en switch se ballade jag ur. försökte verkligen men är fortfarande ovan att raila så måste få lära mig tekniken först! :), tänkte kanske berätta lite mer sen och kommer kanske även upp någon bild men gör de sen, kanske imorgon för just nu är jag så sjukt trött för jag har knappt sovit 3 timmar inatt så om ja somnar tar jag det imorgon. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0