Mediegala

Såhär såg jag ut igår, orkade inte ta någon idag så de fick bli en gårdagens bild!
igår var en lång och väldigt jobbig dag!
Vi började kl kvart över åtta på morgonen, och det är ju kanske inte så lätt för att det var 50 dagars dagen före så man var ju lite sliten;)
iallafall så hela gårdagen gick ut på att vi skulle träna inför "mediegalan" vi hade alltså en gala där vi visade upp allt vi gjort inom de tre åren vi gått media, så vi var väldigt trötta, men det gick bra och kvällens slut vart väldigt bra! är sjukt nöjd över hela dagen fast det kanske var jobbigt att vara på skolan från åtta till sent in på kvällen ;)
Öp var iaf där och jag och emma vart intervjuad! så artikeln hittar ni http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.4630321-medieelever-visade-sina-lardomar-pa-gala där!
det var en väldigt bra och jag är sjukt stolt över min klass!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Vad fin du var i tidningen,superbra,Det hade jag velat gått på !!Ni är så duktiga

Kram moster

2012-04-20 @ 20:21:17
Postat av: Hanna

Tack så mycket!, ja jag hörde de att de va många som vart sur på mig för att jag inte hade berättat men ville inte att ni skulle betala 80 kr för att se sånt där ;) kram kram

2012-04-21 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0