slog huvudet på en sten.

ehm...HOST. heheh y0 alla grymma tjejer och killar!. som ni ser har ja börjat exprimentera lite med bloggen och tänker göra ngt med den men vad de har jag ingenaning om, har iaf gjort bilderna större och de är just för att ju större bilder desto bättre eller huuuuuuuuur ???!! . Idag har jag varit på skolan iaf och ja.. va säger man...
fick träffa mina nya lärare och min lärare i psykologi va ju kanske inte den bästa.. åh less ja blir på att man aldrig ska få¨bra lärare. Trodde ja skulle få ett slappt år men nejdå nejdå! jaja imorgon har ja iaf bara en lektion som tur är, så de blir väl att dra ner på körskolan och sen typ hänga med follllllllllllkkkkkkkkk! 

XOXO

Kommentarer
Postat av: Magnus

Lärare läser bloggar!

Hörs!

2011-09-05 @ 22:03:22
Postat av: hanna

hahaha äsch ;)

2011-09-06 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0