Sitter och kikar på kläder!:)

Idag är det inte vilken dag som hellst utan idag fyller leif år :D grattis gamle gubbe :D hahah.
Idag har jag iallafall hunnit med en massa!, vaknade runt halv tio för att jag hade drömt en mardröm så de vart som de vart haha!. Då tog jag och mamma bilen och körde lite så ja får träna :P, åkte ner till pappa för att mata tuvas nu när pappa den jäveln har åkt till alanya ;), sen åkte vi på affären sen hem, vart inte sån lång runda men men de är alltid något :), sedan har ja duschat och nu sitter jag och kollar på massa kläder, såklart blir man galen för att en tröjja ska kosta typ 900 kr och hälften är frakten...de är ju en anin surt! jaja vi hörs senare hejhej!
här är lite av de kläder ja kikat på!, är väldigt sugen på att köpa tröjjan men får väl se hur de blir...

Kommentarer
Postat av: rebecka

varifrån är dom? :)

2011-10-14 @ 18:27:55
Postat av: hanna

karma!

2011-10-15 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0