lite å göra

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen alls.
Vem fick du senaste sms av? Linus
Vem tänker du på nu? vem vet ? ;)
Vem pratade du senast i telefon med? Nikita :D
Vems hus var du senast i? har inte en blekaste aning :o
Vem önskar du var med dig nu? jadu.
Vem är din favoritsläkting? FRIDA <3 min älskade kusin !

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? typ we,junkyard,gina osv.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? har bara morgonrock.
Var åkte du senast bil? på ica maxi med mamma!


VAD

Vad åt du senast? mackor.
Vad drack du senast?obóy 
Vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? min redbull.
Vad har du på fötterna? inget.
Vad är din favorit färg? svart och vit kanske.
Vilken film såg du senast? sex and the city!
Vad hör du just nu? ljudet av min fläkt.


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja.
Hånglat på en bio? nej.
Hånglat i skogen? nej.
Tyckt att din kusin är het? nej.
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetengränsen? tyvärr ja de hände idag.
Målat om ditt rum? nej.
Dansat framför en spegel? ja.
Fått hicka? ja.

Dumpat någon? ja.
Stulit pengar från en kompis? nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? vet inte ?.
Varit i slagsmål? typ inte, lr halft.
Smugit ur ditt hus? har nog hänt.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? för många gånger.
Hånglat med en främling? tyvärr.
Älskar eller saknar någon nu? ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0