Lång men ändå kort dag!

Ja som sagt har jag ju jobbat idag..och ännu mer blev de efter skolan som egentligen slutade 4 idag men vi fick sluta halv 3 så kl 3 gick jag och tjejerna tillbaka och jobbade några extra timmar! så sjukt jävla kul vi hade på slutet!. Vi skulle rulla ihop plast mattor som de hade över hela gymnastiksalen på wargen så efter många om och men så vart vi riktigt grymma på något vis att rulla ihop dom där så vi fick för oss att tävla mot några lärare och vaktmästaren! och såååklart så va vi så jävla grym och ägde upp dom hahahhaha :D, har aldrig haft så roligt och tjänat pengar samtidigt ;). Efter idag så har vi 6 tjejer tjänat ihop 4.000 kr så nu har vi betalat av våran del av flaket så de är sjukt skönt :D, nu ska ja gå och lägga mig efter flera timmars jobbande och förmodligen har man väl världens träningsvärk imorgon efter allt bärande och rullande :D Godnatt!
- såhär såg mina händer ut efter att rullat ungefär 20 plastmattor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0