Ingen skola

Hejhej!
Satt alarmet på 7 imorse för att åka på skolan som börjar halv nio. Jag klev upp och gjorde mig i ordning och åkte iväg men när vi kom till skolan så hade vi tydligen ingen lektion! och ja har bara en lektion på tisdagar så det vart en ledig dag från skolan. Det va skönt men segt att kliva upp så tidigt sen inte ha ngn lektiooon!. Iaf så drog jag emma erika och ebba ut och försökte fota men de gick inge vidare.. kanske inte bästa dagen så imorgon ska vi ut igen, har en halvtimmas lektion imorgon kvart över elva. hahah vilka jävla dagar jag har ??!!!. jaja iallafall efter vi hade fotat så åkte jag till körskolan för att köra men de gick inte så bra..blir så less vill bara skita i körkortet :(, Har kört lite ikväll också, och såklart gåre bättre när man inte är på körskolan haha men så äre väl. Ikväll blir det idol igen och sen ska ja även leta reda på massa akvarium stenar som jag har som är i alla världens färger! tänkte fota lite kanske..vi får se. Hare fint alla söta och fina läsare ;)
- hittade detta örhänge i någon av alla mina lådor igår när ja letade efter något och denna fick ja tag på nångång när ja var hos mormor och rotade bland hennes saker :) fin va ??? dock är de vara ett :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0