Tisdag!

En kort dag på skolan som alltid!, idag hade vi religion sen inget mer. Efter skolan försökte vi tjejer fota lite men gick inte så bra för någon av oss tror jag...hihi. efter de var vi på hobbyboden och planera de jag och erika ska ha på fredag! förmodligen kommer man väl se någon som bajtar oss men de får man väl ta. hahahah. Efter staden idag så gick jag och frida på körskolan! dock går det ju inte så himla bra... åh de är så jobbigt.. Men jaja, imorgon har jag klassråd och pröva studentmössor! woopwoop! :D, efter de så har vi foto förmodligen!. Sen vet jag inte än :). Har förresten köpt en percing till läppen igen så nu har man de ännu en gång hahah..

Kommentarer
Postat av: emmapemmabajsklämma

FAN VA COOOOOOOLT. ÄR DET DU PÅ BILDERNA? DU KOMMER JU SKRÄMMA SKITEN UR MIG PÅ FREDAG WOMEN!!!!!

2011-10-25 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0