Mer från igår!

Hejhej! igår vart ju somsagt en väldigt lyckad kväll! det började hos agnes som bor alldeles nedanför mig nästan :), sedan runt halv elva drog vi mot olearys där det var fullt med människor och de flesta var klasser som skulle tävla om att vinna studentflak!, iallafall runt tolv tror jag så började tävlingen, det gick ut på att hitta flera olika saker, tex saker man kan ha hemma. Så vi tog fort lappen, läste vad vi skulle hitta och bara börja löpa! alla bara sprang åt olika håll för att hitta det vi skulle ha! jag emma och julia skulle hem till mig och hämta en radiostyrd helikopter! så vi tog julias bil till mig och fy va vi stressa hahha :D, när vi kom hem så fick vi aldrig tag på den där helikoptern så vi åkte runt och hämtade folk ! sen när vi va samlade igen så lämnade vi in våra grejer och vi fick tag på allt :D, vid två tiden var det dags för prisutdelning! och jag som aldrig ha vunnit något i hela mitt liv var ganska säker på att vi inte skulle vinna. men jo vilka vann ? JO MP09!!! när jag fick höra att de var vi som vunnit så skrek jag fan av glädje! började dock även grina haha men sånt händer ;), så nu känns de otroligt skönt att vi har flaket fixat till studenten!!!!. Imorgon är det halloween så då ska vi tjejer ut på olearys igen! jag och erika ska ju klä ut oss! kommer ut bilder förmodligen på lördag :D, kommer bli sjukt roligt !!!! hejhej!
Sådär såg jag ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0