Dagen i helhet.

Dagen började kl tio med psykologi! lyssnade på våran lärare som redovisade det som vi hade gjort hihi lite tokit men de va mycke bra !!!, efter de så drog jag emma och maria till Mans Ruin för maria skulle gadda sig!!, vi satt där från kvart över tolv til kvart i 4...och de slutar inte här. Maria var nog inte klar före 7.. de tar tid men värt äre!, jag pratade även med en av tatuerarna om hur mycke de skulle gå på de ja ville tatuera och massa sånt! känns riktigt bra så nu är jag peppad att tatuera mig :D. iallafall kl kvart över 4 så var jag till frissan och fixa till mig lite! bara jätte lite! för ville inte göra så mycke, mest fixa så man kan få långt hår snart!. sen raka vägen hem! ikväll blir det att mysa framför tvn bara :)
Hann ju dock inte ta kort på hur den blev när den var klar men de kanske kommer!
my look today!, så vart det efter frissan! inte så mycke skillnad men så mycke härligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0