tomt.

Sitter här igen, tillbaka till samma punkt jag är i livet undefär varannan vecka.
helvete va arg jag blir att jag känner som jag gör, att jag har så jävla dåligt självförtroende.
Sitter hemma och tycker synd om mig själv kommer ju absolut inte lösa någonting,
men ändå gör jag de, dag ut och dag in.
Kan bara inte förstå vad som är felet.
Som jag och emma pratade om idag
"too many people overvalue what they are not and undervalue what they are" ,
varför kan man inte bara göra de istället för att bara sitta och tänka och hoppas att saker en dag kommer bli bra ? blir så arg att jag skulle vilja skrika.
måste sluta tänka !..måste banka in de i mitt huvud.
sen har mitt photoshop sluta funkat också så nu har jag inget att försöka underhålla mig själv med så att jag slutar tänka, får sitta och blogga så jag får ur mig allt istället.

Kommentarer
Postat av: julia

du är bra som du är hanniz! tro aldrig något annat. <3

2011-11-03 @ 00:45:09
Postat av: mali

Kära lilla Hanna!

Om du bara visste vilken bra och fin person du är!!!

Vill bara ruska om dig och få dig att fatta.

Om 10-20 år kommer du att tänka varför hade jag så dåligt självförtroende? Jag var likadan.Idag är det inte lätt att var tjej i din ålder,kom ihåg att leva här och nu! puss och kram moster

2011-11-03 @ 09:05:48
Postat av: Hanna

Älskar dig världens bästa moster<3

2011-11-03 @ 10:48:40
Postat av: Lisa Gunnarsson

Kram min bästa dotter. Jag vi hade det toppen i Stockholm det har vi inte gjort för sista gången.

Men det är just det att det är trist ibland som det blir xtra kul när man får göra en trevlig shopping resa och soppa är vi bra på. Livet är som en berg och dalbana ibland upp och ibland ner men med åren blir det mera raka sträckor någon kurv då och då.

Älskar dig. Vi kan försöka lura moster på en resa någon gång. Fast du kanske vill åka utan oss och med en kompis istället ;-)

2011-11-09 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0