grattiiiisss mor!

Hellluuuuu, försökte både igår kväll och idag att blogga via telefonen men fan de går ju inte. jag sov hos mami inatt för att vi skulle ju på badet och då vart det lättast så :). Idag är det inte vilken dag som hellst utan idag är det min mammas födelsedag!!!! GRATTIIISSS MAMMA!!!!! hihi.  Jag skulle ju på relaxen idag på badet men så hade man ju otur som vanligt!! då visade det sig att de öppnar inte där förns ett och då skulle ju vi åka :( så det vart en halvtimma-timma i bubbel poolen på badet sen gick ja upp, bada är inte min grejj. Efter jag och emma bastat ett tag och fixat oss så kom våran lärare och några från klassen dit och bjöd oss på sallad :) mumms!, sen vid halv ett så drog vi till bowling hallen och löjlade oss lite hahaha, de ända vi gjorde va att byta namn på va vi hette på spelet typ haha.
Dagens face look

Kommentarer
Postat av: C

Snygg!

2011-05-30 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0