Torsdag!

Hej dagen har varit lång och seg, jag har varit så otroligt trött idag, har hållt på att somna typ tusen gånger haha..Idag började dagen iallafall med foto, vi fick höra lite saker om fotons historia och sen kom en kille från mullsjö typ och pratade om en folkskolan han går på, de lät så jävla grett alltså haha skulle ha velat gå på en folk skola men så blir det nog inte. Sen så vart de graf och nu har jag gjort min cd-skiva, ni får se den när jag får tillbaka den från läraren :) efter de så har jag haft medie kunskap, vi skulle se filmen the social network men jag har redan sätt den så jag fick gå hem :) hihi. Dagens outfit vart adidas dress, tänkte klä mig lite farligt ;) hahah, vet att det är förbjudet om man går på wargen för att då är man stämplad som "busstorgare" men nej de skiter ja i för jag vet att jag hatar busstorget hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0