Nu kommer bilder från borgvattnet!

Tjockis snobben! :D<3
Hahahah mamma hittade sina gamla skor! hahaha åhh
mitt fina lilla prinsess rum!
vart bjuden på en mojito ! riktigt äcklig hahahahha
Sötisarna moster och magnus! :D
Var och hälsade på min lilla morfar också!.
Och även Gammelmorfar! :D
Sen är alltid standard att åka till spökprästgården och äta våfflor ! :)
jag tror moster vart lite skrajsen av sig! haha :D
fick inget spöke på bild mer än mig själv i denna spegel...
Bu
inte lite stort träd, ni kan ju jämnföra med mormor!

Kommentarer
Postat av: emmapemma

vilka fina bilder hanna!!! söööööt snobben :)

2011-06-26 @ 15:47:01
Postat av: Mangebangetullinuffspuffspysskruttgubbjävel

Fina hundar.... Skulle du vilja ta hem en???? Inte jag.....

Fina bilder som vanligt.

2011-06-26 @ 16:07:39
Postat av: Hanna

hahahhaha åh magnus du är rolig du!

2011-06-26 @ 17:13:30
Postat av: Malin

vilka fina bilder,jag ser riktigt rädd ut,undra om det var att jag såg mange!!!!!!!

Hoppas att du hade kul igår.

Puss och kram

2011-06-26 @ 17:19:42
Postat av: hanna

tack moster! hahaha de var nog därför skulle jag tro ;), hade det jätte mysigt igår:D

2011-06-26 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0