Har inte haft tid.

Förlåt för dålig uppdatering! men har inte haft tid för bloggen, jag jobbar ju från 8 till två på vardagarna sen vill man helst vila upp sig lite så därför skrev jag inget i torsdags! och igår var jag ut och firade Erika riktigt! , förkröket var i emmas brors lägenhet där vi härjade som alltid hahahha. Sen vid elva tiden så gick vi ner på marité ! men de är ju inte så himla roligt där så vid ett? kanske halv två vet inte vad klockan var så åkte vi hem, Jag spenderade natten i ångsta med mys Kevin :), så idag har jag varit där. Sedan efter middagen gick jag ner till badhusparket för att hålla Nattis och Emma sällskap när dom jobbade! :D. Jag och Emma skulle även jobba ikväll men vi tar ledigt... de är inte så roligt jobb jag har så men blir inte så peppen!. Nu ska ja se film och mysa hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0