så som jag har längtat


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig!

Snygg tröja.Hoppas allt är bra med dig?

Vill du följa med till borgis till veckan? fr.mån el tis.till fre! Vi kan bada och ha lite kul,kanske dricka en cider i sommarvärmen!

kram Moster

2011-07-19 @ 15:53:45
Postat av: Hanna

allt är fint med mig moster men du är det inte krogstråket då eller menar du nu i veckan ? menar du nu så är jag klart på skulle vara skit roligt !!!! hör av dig pusspusss!

2011-07-20 @ 00:10:30
Postat av: Malin

Vad bra att allt är bra med dig!Det är nästa vecka,jag ska till borgis,hade glömt att det var krogstråket!och jag förstår att du vill gå på det,det är ju det ända roliga som händer i ösd!!!!!

Vi hör,vi kan ta en fika på stan ngn dag!

Kram Moster

2011-07-20 @ 10:32:31
Postat av: Hanna

ja de är ju stråket och vill nog stanna här då (;, ja vi kan göra de vi hörs moster! puss och kram

2011-07-20 @ 15:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0