Pysmys!

Hojjhoooj... okej ja jag är ute occh cyklar ja vet!! heeheheheeeeeeeee. känner mig dryg idag hahha :D, aja igggår var jag ju ut med mina underbara vänner :D, de va jätte roligt! , vi hade förkrök hemma i emmas brors lägenhet och efter de drog vi på Solo i typ en timma.. haha vi typ slängde i oss drinkarna för vi kände oss stressad:P efter de så gick vi tillbaka för att köra de sista så efter de gick vi på Marité och där vart vi ända till de stängde :). Sen skulle de bli efterfest men alla va så trött så vi gick upp till lägenheten igen ett tag och bara chilla sen drog jag hem(;  så idag mår man ju som man förtjänar :P. Idag tog jag iallafall en tidig tidig buss till Kevin så jag har spenderat tiden där hela dagen/ kvällen :), vi har bara myst och sen har även kevin gjort sig en egen longboard hahha :D den vart typ grym (;. aja men nu ska ja typ sova för ja är död och imorgon blir det väl ingenting för det är ju sunday bloody sunday.
Gårdagens utstyrsel!
Bytte även klocka med kevins bror haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0