åh tråkigt

Hejhej, jag har så tråkigt att ja spricker, hatar att sitta hemma och inte göra någonting!!!!, tänkte att ja skulle överraska pappa med att diska men ja orkar inte :(, Har iallafall städat min kanins bur idag de va väl de ända som har hänt typ!, ikväll så händer det väl inte heller någonting typ...imorgon iallafall tänkte jag försöka få iväg mig själv på stråket men ja vet inte, vart inte överraskad över hur de var där, vart otroligt besviken! bara gamla gubbar och fulla kärringar som dansar på bordet, klara inte av sånt så nje jag vet inte om man stannar hemma imorgon kväll hmm.. ska ju ändå ut torsdag/fredag och lördag när de är yran så man kanske väntar...
otroligt nöjd över mitt nya hår iallafall!, köpte ju två trens för jag har så tjockt hår så nu ser de inte fake ut iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0