Datorn trasig

Ja som sagt min dator är trasig , då menar jag verkligen trasig haha de lilla hålet där man ska ladda i har vi brytit upp för den funkade inte förut och så drog vi ut hela kabeln så ja skulle komma åt och nu är den av så det blir ingen dator för mig på ett tag så nu sitter jag framför emils dator.

Idag har jag iallafall varit på stan med mamma och köpte lite saker och det var:

En sådan fast en anna färg :)

Och en volymtång (björn axén) .

Ikväll blir det fest och imorgon kanske ni får se outfit och sådant, det är iallafall black ore white party så det blir nice ju och jag ska vara svart klädd.
P&K H

Kommentarer
Postat av: isabell & Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

Snygg blogg !

2011-01-23 @ 12:02:59
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0