Dagen i bilder.

vi sitter såklart i bibblan och råpluggar!

Sedan efter skolan vart det Make Up Store, tycker inte att det vart så himla bra ja var röd och fläckig när ja kom därifrån men ögona vart ganska bra men de blir en liten bild för orkade inte fota har haft en stressig dag.
hon plockade mina bryn de va ett plus iallafall.
när jag var där köpte jag mig ett nagellack men hm.. ja ska inte klaga men då äre fan bättre nagellack på åhlens..Besvikelse.
ögonskugga kanske ? fick den som gåva för att ja kom.
foundation :)
och en concealer :) sen vart det till att åka till odensala och hämta mina skor!
Dock vart det fel skor men det gjorde ingenting ! ja skulle få ett par med dragkedja där bak men de vart på sidan och de som va så fiffit var att de där skorna ja fick hem var egentligen dyrare men ja fick dom i de pris som de andra kostade ;) haha ! , jaja sen åkte jag hem och efter de tillbaka till odensala , mös med emil och åkte hem igen nu är ja hemma och äntligen är det slut på mitt inlägg så nu går jag och lägger mig ! adios !

Kommentarer
Postat av: nikolaj

Oj, jag visste inte att jag var så ful. Det kanske var därför tjejerna i bibblan skrattade?!



hoppas inte isabelle ser detta, då blir hon rasande!

2011-01-19 @ 03:15:37
Postat av: hanna

hahahhaha !

2011-01-19 @ 08:43:31
URL: http://hellublondiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0