Yeah thats right

Tja everybody , Idag har det varit en helt vanlig dag! slutade tidigt fick gå runt halva stan för emma skulle kolla på kläder;) haha tycker inte om att kolla på kläder men de gick bra ändå. Fick med mig en tisha hem för 20 kr hahaha riktigt fynd!, ni får se den ikväll om jag ska till Emil :) . kanske även blir någon annan bild vem vet ? haha. Iallafall har jag och emma kollat på Gossip Girl idag efter skolan och bara myst. Vill absolut inte vara ute det är så himla kallt! håller även på att bli tokig utan dator fan står inte ut !! Jaja nu blir det mer film.

Kommentarer
Postat av: emma

"slutade tidigt fick gå runt halva stan för emma skulle kolla på kläder"

hahahah, sorry typiskt mig, du skulle släpat bort mig som vi sa hanny ;)

2011-02-15 @ 19:35:46
Postat av: hanna!

Hahahah du är rolig du lillbeda !

2011-02-15 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0