Förlåt för dålig update

har blivit lite bloggtorka igen, ska komma igång snart igen haha. Har iallafall varit hos frissan idag och toppat håret lite bara :) Hon är rejält duktig sandra på salong slingan! sjuuukt bra!, hon tog lite längre tid på sig med kunden hon hade före mig så jag fick vänta lite så efter ja klippt mig så fick jag en hår produkt för att jag fick vänta :) en som ska göra håret lite glansigare och bättre :), har köpt smink idag också och imorgon ska ja införskaffa mig ett par nya cheep monday jeans, bara för att jag älskaar dom så otroligt mycket. Bästa jeansen som finns ärligt talat :)
Nu ska jag kolla lite på film, För att fördriva tiden, för att klockan elva så ska jag ladda ner de avsnitt av big brother som går just nu, kan inte se de för tv'n är inne i pappas rum/vardagsrummet. Jag var dum nog och sålde min tv för ja trodde jag inte skulle kolla men nu har jag liksom fått ett beroende av att kika på tv/bigbrother haha. Emil har iaf varit hos mig ikväll och hjälpt mig fördriva tiden ! tycker att denna dag har gått otroligt segt!, vakna vid halv 8 sen skolan i 45 min sen hem i en timma så förberedde jag mig lite inför en redovisning vi hade på skolan idag på svenskan som gick otroligt bra för att vara jag ! haha, ja så jag var ju då hemma i en timma sen till skolan och var där i undefär en halvtimma sen shopping sen hem och så har jag bara försökt fördriva tiden för att ja som sagt har blivit beroende av bigbrother !! haha nu ska ja sluta skriva, hörs imorgon med kanske en dagens eller något om ja har tid Puss.

Kommentarer
Postat av: EMMA - en massa smarrigt

Dollarstore, hehehhe ;PPPppPPpppP

2011-02-28 @ 22:56:45
URL: http://emmadenbloda.blogg.se/
Postat av: MALLAN

skön stil!

2011-10-12 @ 00:23:07
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0