Plugg och snus

Min käre vän patricia fick mig att plugga nu, hon kom med de kloka orden att göra de nu så man kan njuta av lovet och så är det ju helt klart! så nu har jag gjort klart mitt psykologi arbete! får ja ig den här gången så vet jag inte vad jag gör!!! men hoppas de går hela vägen!. Sen prövade jag även en ny snus idag bara för att ja älskar snusdosan! den är ju grymt cool så de fick bli den idag!, dock va snusen en smak av mint så inte så jäkla god, ja gillar ju vanliga snus smaken men de gör inget ja kan ju alltid spara dosan ;), förresten så är det julafton om en halvtimma! börjar bli en aning pepp inför jul nu kanske hehe, vi får se hur ja känner imorgon :), säger godnatt nu och godjul till alla mina fina läsare som läser min blogg ! pusssss!

Kommentarer
Postat av: malin

God jul världens bästa Hanna!

Nästa år firar vi förhoppningsvis tillsammans.

Saknar dig och älskar dig

Kram Moster

2011-12-24 @ 09:49:50
Postat av: Hanna

God jul mosteer! ja vi måste göra de, ha de så roligt i jul ! saknar dig med puss och kram bästa moster!

2011-12-24 @ 11:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0