My swag is flavless


Tjatjatjatja, idag har jag absolut inte gjort mycket alls, vart inte så lyckad kväll igår för jag vart ännu sjukare än va jag redan var men de förstod jag ju nästan innan ja drog ut men ändå skulle ja ut.. hm dumma hanna. Det började iallafall hos maria igår och där spårade de lite..hahahha sara var as full maria sprang runt, julia kunde inte andas, ja var nykter osv osv osv ... jaja efter de drog vi iallafall till olles och hängde där hela kvällen, de va jätte tråkigt.. dålig musik och nyktert så de var min kväll. idag ska jag bara slöa, tänker inte göra något alls!, 'imorgon blir det storstädning med pappa iallafall och påtal om pappa så fick jag hans gamla tröjja den som är på bilden! :D.

OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0