Just nu:








Sitter hos farmor just nu och har ätit lunch och fikat!, jätte mysigt!!!!!! ska äta middag om kanske en timma och senare blir det julklapps öppning och efter de åker vi till stugan och där blir det mer julklappar!
skjortorna på bilderna är faktiskt farmor och farfars gamla skjortor som jag letade fram!! åh underbart med gammalt som bara ligger i garderoben och väntar på mig!! klockan som ni ser där uppe kommer faktiskt från min ritiga farfar som jag aldrig träffat, den är super gammal och jag föll för den första minut ja såg den! jag ska ta väl hand om den för den är säkert värld en massa pengar! dock funkar den inte men de gör inget :)
nu kan ja inte skriva mer för nu ska ja umgås med släkten! vi hörs när ja kommer hem från stugan pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0