Jag har varit jätte snäll i år tomten

Jag gör vad som hellst jultomten om ja får något som har med jack daniels att göra! vill ha ett linneeee och en flaska, dock får vem som hellst dricka upp innehållet för whiskey är kanske inte är min grej men själva märket är ju så sjuuuukt snyggt så ja typ dör ! hahahah!, idag har iallafall hanna varit på stan med fanny och kevin! vi sprang runt på stan och letade julklappar!! dock inte jag för jag har redan köpt de få julklappar ja verkligen köpt i år.. är inte min grej att köpa saker för man vet aldrig va folk vill ha :O. Vi gick även på pause ett tag! fanny köpte sig en espresso milkshake! mumms va god dom är!!. till middag så drog ja och pappa till med en pizza var!! haha gottt :D dock känner man sig lite halv fet när man köper pizza...men de är ju julafton imorgon så då får man faktiskt lyxa till de lite :D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0