God jul!

God jul alla söta! :D. pappa väckte mig klockan halv 8 med fika på säng imorse! jätte mysigt!! fick Johan Alanders bok som heter Punkt. Orkade inte vänta med att börja läsa den och nu har jag läst mer än halva boken! fy va bra den är kan verkligen inte sluta läsa! och jag som inte är speciellt intresserad av att läsa böcker men denna bok var riktigt intressant!. Jag har nyss duschat nu iallafall och snart bär det iväg till farmor och farfar! min farbror och faster kommer även vara där! :), sen senare ikväll tar jag och min bror bilen till borgvattnet och fortsätter våran julafton där! :) ha en bra jul allesammans så hörs vi på måndag när jag kommer hem från borgvattnet! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0