De va längesen nu jag vet

hejhej! 
Det var längesen jag skev nu så ja tyckte att de va dags att skriva ngt roligt igen!
Jag ska börja ta tag i bloggen igen men ja har ju tappat gnistan typ hahha!
Jag var ju iallafall i sundsvall med tjejerna i onsdags :D de va jätte mysigt att åka iväg lite.
Dock virrade vi runt i sundsvall ganska mycke för de är ju inte lätt att hitta i en ny stad
men nu har jag nog lärt mig allt så som vi körde runt hahahha :D
Jag köpte mig iaf inte så mycke där borta för ja hittade absolut ingenting!
men ja hittade mig iaf en ny tisha och en bikini :D
tröjan kom ju såklart från moyo!, finns ju inte så många bra affärer i Sunsvall men denna affär ligger på topp ett :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0