Trött

Har inte orkat bloggat idag, är sjuuukt trött men de är jag ju varjedag ! Idag på skolan har det iallafall inte hänt ett skit vi hade mum utan någon lärare, sen ett snabbt klassråd och efter de pratade jag med svenska läraren lite för har ju snart nationella, efter de sluta jag och de va ungefär vid halv 1 tiden :) efter skolan gick jag och bokade riskettan på körskolan, skönt att ha de gjort :), sen gick jag och emma hem till mig och matade min lilla fis till kanin:), och såklart när jag kom hem till mamma så gjorde jag mig nudlar :D haha . Nu ska jag lägga mig i sängen och vila sen ska jag duscha och efter de kommer emil och hjälper mig med ett arbete på skolan, ska göra GI godis hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0