Tråkig dag

Har inte gjort något fortfarande, sitter och stirrar in i datorn.. segt! jag som hade planerat att jobba/åka till åre och gå på krogen!!! åh. Blir krogen nästa helg ist och får väl hoppas att man tar sig på JOI imorgon! annars blir det väl en lugn helg....Ikväll har jag iaf kollat lite på så ska det låta med pappa sen har jag även kollat på kameror, hittade min en proffs kamera som gjorde för ca 6 år sedan som ser exakt ut som en nikon D300s och är förmodligen grymt mycke bättre än min, men vet inte om ja borde vänta på en nikon D300s lr köpa den där D2x som jag hittade, ska gå och kolla på på fotopåc imorgon och se vad han säger.
Det blev lite dipp med papi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0