Här kommer bilder ännu mer bilder

Hejhej :) idag har jag haft en soft dag!, på foton som jag hade i morse första lektionen så gick vi ner i studion och fotade. Det var 4 personer på våran lektion så vi tog oss tid att göra de som är kul ;) hehehhe! sen så hade vi graf och ingen gjorde ett skit där med så då fick vi sluta för han förstod att vi ändå inte skulle göra något idag, hahah. Efter skolan så gick jag och Erika hem till mig för att idag var det våran tur att laga mat till pappa hahha, så vi gick hem och gjorde marinad till kycklingen, efter ett tag kom Emil och det var ju tur så att ja fick säga hejdå innan han åkte till stugan :). sen runt tio i sex tror jag så åkte jag och Ekki till Gustavsberg och kikade när de railade och sånt. Men såklart så började de spöregna så mesta tiden satt vi inne i fiket och pratade :) de va ju lite synd att de skulle börja regna ! så efter lite dryga två timmar så åkte vi hem :) nu ska jag bara chilla sen blir det väl att ja går och lägger mig är så otroligt trött!
Denna bild tog jag med erikas nya kamera:) och på bilden ser ni min fina kamera! Det kanske är någon som är sugen på att köpa den för någon tusenlapp? Hade tänkt att köpa mig en ny Nikon D300s !!!!!!
Denna bild togs i veckan i fin vädret :)
Även desssa (:
Från i studion idag !
Från GB jibberisch erika!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0