hellublondiee

dock är jag inte blond längre men säger hellu till alla blondisar!
sitter på skolan och gör dock ingenting .
har multimedia ska göra bildspel om thailand men är klar så gör ingenting
mina ganztäz erika och emma sitter också här och segar med mig:D
idag är en soft dag. har ingen svenska för ja är klar så efter denna lektion
har ja rast sen bild om några timmar:)
igår bakade ja kladdkaka med älskling :)
vi kollade även på drag me to hell, ganska seg film hih
jaja höööööörs!

slänger upp en bild anton gjorde på mig hahaha fuuul!

I helgen blir det fest fredag lill frida fyller år!:)
sen på lördag blir det fota med fischeye !
OTROLIIIGT KUL!
det blir gängztäh häng i brunflo(:
hoj hoj !

Kommentarer
Postat av: Gängzta-ekki

Men yeah, vi hänger fett! Nice med uppdate, jag är ju en av alla dina 10000 trogna läsare! :D <3

2010-09-21 @ 10:12:51
Postat av: hänäääh gänztääh bänäänäääh

hahahah lr så inte lilla erika!

2010-09-21 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0