hanna är smart idag!!!!!!!!!!!!!!

hahah har kommit på att jag kan använda min blixt som ska vara till en jätte jätte gammal kamera
som man knappt kan använda längre så prövade jag att använda den idag och de gick,
det var en assss bra blixt as grym verkligen, hade inte prövat den förut men nu gjorde jag de
snacka om att man inte ser ngt när man har tagit en bild med den haha.
har även kommit på att nu ska ja improvisera och kolla om ja kan använda min vid vinkel som också ska vara till den gamla kameran , de är de ja har prövat om de går och de gör de inte men längst fram på mitt standard objektiv till min vanliga kamera kan man ju skruva på massa linser om man vill och då istället för en lins så skruvar ja på vid vinkeln istället hahahha vet inte om de går men tänker pröva när ja kommer till pappa! hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0