finns inga ord för gårdagen,

finns verkligen inga ord för gårdagen , den var så sinnes så ja vet inte var ja ska ta vägen!
började lite smått på birsta
sen blev det mat på donken !
sen till de underbaraste, fick träffa volbeat . autograf och kort! .en sak som ja inte kommer förlåta mig för var
att han gjorde en grimars när ja skulle fota och så stod de att mitt minneskort var fullt! fy satan :/
jag och emma fick de vi mest önskade oss!.bild och autograf med michael! sinneees!
efter de vart vi trötta och tog oss en fika och lite annat mys, tidsfördriv innan konserten!
sen sa vi hejdå till birsta och dog och åt middag
älskar dig emil<3
sen till de BÄSTA! KONSERT MED VOLBEAT!!!!! SJUKT JÄVLA BRAAA!
dock fick vi inte ta me kamera in så fick ta med min sunkiga telefon :(
sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0