amen tjo hej hallå

har varit på stan ikväll och tagit mig en runda ,
träffade på en jävla kärring som kom fram till mig ,
tog tag i min burn burk och sa du är väl lite för liten för att dricka de här
sa hon surt sen ba ja ska ringa dina föräldrar!
vet dom om att du är på stan.
haha lool , ja flippa totalt .
sen sa kille som hon var med att han kände min pappa men tydligen inte ?!
haha så totalt ut flippat . sen lite bråk här och där .,
jo men annars har denna kväll varit ganska lyckad!
har pengar på telefonen igen :)  . saknar även emil som har åkt till stugan:(
så nu har ja ingen att pussas med ....
ja imorgon blir det stan , hoppas ja får låna min brors longboard . fick inte de idag :(
jag blev ledsen i ögat! . ska skaffa en egen så snart som möjligt .
måste ha en , måste lära mig, snälla moster hör du mig! (hihi)

Kommentarer
Postat av: evelina

helt flippat. hahahahahha

2010-05-08 @ 00:17:15
Postat av: Malin

Hej Hanna!

Vad är burn burk?jag fattar ingenting!(men om du satt och drack öl el ngt så har dom ju rätt,men det

verkar lite knäppt). Longboard verkar skitkul,om jag var rik skulle du få en,men men man vet inte vad som händer,kanske vinner jag på en triss hihi.

Vad kostar dom? Puss och Kram Moster

2010-05-08 @ 10:28:30
Postat av: Anonym

Hej Hanna!

Vad är burn burk?jag fattar ingenting!(men om du satt och drack öl el ngt så har dom ju rätt,men det

verkar lite knäppt). Longboard verkar skitkul,om jag var rik skulle du få en,men men man vet inte vad som händer,kanske vinner jag på en triss hihi.

Vad kostar dom? Puss och Kram Moster

2010-05-08 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0