LOV!

hej alla glada! äntligen äre lov så ja har längtat!
skolan har varit rätt slapp. kollat igenom tv programmen vi har gjort på skolan sen så har vi även lyssnat på våra radio program som vi också har gjort:P lite segt dock .
sen så hade vi engelska och vi håller på med romeo och julia men ingen var typ klar me de vi skulle göra så vi typ berätta på engelska va vi skulle göra på lovet sen fick vi gå hem:) sitter i sängen nu iaf och har nyss packat upp alla grejer från mamma , damn ja är duktig(;
är även fett hungrig håller typ på att svälta . äcklig mat på skolan så de vart ju inge bättre.. ska iaf äta tacos ikv för dom som ville veta(; .och imorgon på tal om ingenting ska jag emma och emil till GB och kolla när dom på vinterakro ska hoppa och trixa på i backen:) de blir roligt att se och pluss i allt så ska vi även äta på easternpalas (stavning)
mummmmms de kommer bli en upplevelse;) som ni hör är mat mitt liv hahahha:P
jaja ska tare lugnt nu så blire till att åka till bubben ikväll .
och en sak till , för att lovet skulle vara perfekt nu skulle de sitta fint med en ben and jerrys! tkr ni inte ?:D

Kommentarer
Postat av: Eriiiiiiiika

Jag köpte en ben&jerrys när jag kom till brunflo, lycka! :D

2010-03-05 @ 16:44:56
Postat av: EN AGGRESIV HANNA!(;

ÅH GE MEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!

2010-03-05 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0