epic fail tonight

ja allt gick ju som smort när vi kom till media galan.
vi klädde av oss på skolan la in sakerna i skåpet
och låste SÅKLART in nycklarna i skåpet.
hade tagit med mig systemen
men insåg snabbt att ja även glömt minneskortet hemma!
ja då hade ja en kamera som ja inte kunde ta kort med
och inga kläder pengar eller nycklar.
vi försökte hela kvällen att få tag i en vaktmästare som kunde komma till skolan
men de va helt stopp .
så jag och emma fick åka gem utan kläder .
ja hade bara linne och legings .
kuuuul! jaja är hemma nu hoppas emma hittar extranyckeln hemma
annars får vi ta bultsax imorgon på skolan för att få upp de
crazy kväll . jaja ska värma mig nu hejdåååå

Kommentarer
Postat av: EEEEEEEEEEEMMMMAAAA

HAHAHAH! skrattar fortfarande när jag tänker på det. men du, jag hittade extrenycklarna, två till och med, hoppas att det är dom, men det är jag 99 % säker på :D

2010-03-04 @ 22:00:22
Postat av: HANNA:D

hahah jag med xD ja va himla bra(; haha:D najs!<3

2010-03-04 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0