sov hos natalie i natt !

Hejsan nu har jag kommit hem efter en natt och en dag på stan ;),
igår vid elva drog jag till natalie för att ja hade tråkigt och ville liva upp stämningen (:
vi tog oss en promenad till raggarn , nata köpte cigg sen gick vi hem (:
då kom några killar känner dom inte direkt. aja iaf så bastade vi med kläder på hahha
fast jag gick ut för det vart för varmt :)
så badade dom lite i cristers pool(där vi var)
de har en nergrävd pool (: skit fint!
sen drog dom hem så gick vi och la oss typ vid 4 halv fem:) sen på morgonen drog vi till pizzeria oden och käka frulle;) hihih . sen har vi varit på stan sen så nu har vi varit på körfältet, skulle bli slagsmål men vart ett vanligt tjej bråk , hahhaha stod bara och skratta :P nu är jag iaf hemma och ska vara hemma ikväll,bara vänta på att emil kommer hem <33 hejsss
igår(:
Första mördarsnigeln jag sett i östersund! nu har dom börja kommit hit också! usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0